Treść głównego artykułu
Szczegóły artykułu
Czasopismo wydawane jest w otwartym modelu (ang. open access), co oznacza, że dostęp do pełnych tekstów jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych nieodpłatnie, bez konieczności logowania się na stronie. Osoby korzystające z czasopisma mogą pobierać publikacje, kopiować je, drukować i przeszukiwać, a także zamieszczać na swoich stronach odnośniki (linki) do pełnych tekstów publikacji czasopisma. Mogą korzystać także w inny sposób z tekstów, o ile nie przekraczają zasad licencji, na których są one opublikowane.
Autorzy zgłaszający tekst do opublikowania w czasopiśmie nie zrzekają się autorskich praw majątkowych do swoich tekstów. O ile nie jest określone inaczej opublikowane teksty dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 3.0 Polska.
O ile nie jest określone inaczej prawa do tekstów na stronie posiadają ich autorzy, a teksty są dostępne są licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska.
Referencje
- BABICKA-WIRKUS A., 2015, Uczeń (nie) biega i (nie) krzyczy. Rytuały oporu jako przejaw autoekspresji młodzieży, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków.
- Babicka-Wirkus A., 2015, Potencjał szkoły do kształtowania obywatelskiego nieposłuszeństwa uczniów, Parezja 2015, nr 1.
- BABICKA-WIRKUS A., 2016, Przymus w szkole jako warunek podejmowania działań bojowych przez uczniów, [w:] M. Dudzikowa, S. Jaskólska (red.), Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian?, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa.
- BABICKA-WIRKUS A., 2016, (Nie)normatywność rytuałów oporu w szkole, Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja, 2016, nr 1.
- BABICKA-WIRKUS A., 2017, Po co (w) szkole opór?, Dyrektor Szkoły, nr 3.
- BABICKA-WIRKUS A., 2018, A Three-Dimensional Model of Resistance in Education, The New Educational Review, Vol. 52.
- BABICKA-WIRKUS A., RUSNAK M., 2016, The Dialectic of Ignorance in School, Forum Oświatowe, nr 2.